‘Je zou er een blog over kunnen schrijven…’

‘Ik heb eigenlijk nog wel een boeiend leven, je zou er een blog over kunnen schrijven.’ Dus dat doen we dan ook! Welkom allemaal.

De laatste keer dat ik nog eens echt ‘onder het volk’ kwam sprak iedereen mij aan met “Aah, ge zijt nog eens in het land!” of “Och hier, onzen globetrotter.” en dat vind ik fantastisch natuurlijk. Het gesprek ging dan verder met “Seg, zo goedkoop en zoveel reizen, hoe doet gij dat eigenlijk?” of “Het schijnt dat gij allemaal tips weet om goedkoop te reizen. Wat zijn die tips?”. Dus daarom deze blog! Ik ga dit gebruiken om mijn ervaringen op reis, in het theater of ergens daartussen neer te schrijven. Hier en daar een review van hotels, vluchten, musicals en alles wat mijn mening verdient. Om de zoveel tijd zal er een tip te bespeuren zijn maar je kan er ook altijd achter vragen.

We zullen zien waar dit allemaal naartoe gaat maar ik heb er zin in! Of om het met de woorden van Barney Stinson te zeggen:

“This blog is going to be Legen…Wait for it…Dary!”

Geef een reactie

